TuneList - Make your site Live

26. 08. 2008.

Čestitka za brata....


Bismilahir-rahmanir-rahim !
".... Možda je u njegovim riječima i postupcima bilo i neke skrivene namjere, želje da me zaustavi na putu koji je naslućivao, ili se ja varam, možda je moja osjetljivost vidjela ono i čega nema. Ali bilo ovako ili onako, u njegovo prijateljstvo nisam mogao sumnjati.
Ni on u moje. Zavolio sam ga, znam po tome što mi je postao potreban, što nisam zamjerio ničemu ma šta da je rekao i učinio i sve njegovo mi je postalo važno. Ljubav je valjda jedina stvar na svijetu koju ne treba objašnjavati ni tražiti joj razlog. Pa ipak to činim, makar samo zato da još jednom pomenem čovjeka koji je unio toliko radosti u moj život.
Vezao sam se uz njega (dobra riječ, vezao kao oluji, na lađi,na klisuru) zato što je rođen da bude drug ljudima, što je izabrao baš mene, ali me neprestano i nanovo oduševljavalo što može da bude takav prijatelj upravo on, toliko zamišljen i podrugljiv naizgled.
Uvijek sam smatrao da je prijatelj čovjek koji i sam želi oslonac, polutina koja traži dopunu, nesiguran u sebe, pomalo smoljav, nužno dosadan, mada drag, jer izanđa kao žena. A ON je cijelac, uvijek sjež i uvijek drukčiji, pametan smion i nemiran, siguran u svemu što je poduzimao. Ništa mu nisam mogao ni dodati ni oduzeti i bez mene i sa mnom je bio ono što jeste, i ja mu nisam bio potreban. A opet se nisam osjećao nižim...."

Nek mi je Dragi Bog na pomoći, kad se usudih na ovako nešto. Ne znam zašto, niti zbog koje prirodne pojave, ali sada jedna suza mi se jedva suzdržava u oku... iako je ovo dan na koji moramo biti sretni, ja izgleda hoću da plačem od sreće. Nekako kao da se prisjećam cijele ove godine iza nas, i svega što prođosmo. Nije da je bilo jednostavno. Nimalo. Ali sada kada to sve treba sumirati, staviti crno na bijelo, i to u par riječi, teško je...ja se prosto naježim i pomislim, o Bože zar to jedan mali čovjek može? Ne znam da li mogu, ali ću pokušati iz duga prema Tebi a i Bogu. On mi je dao dar da nešto napišem, a Ti si mi dao dar da imam o čemu da pišem...
E pa Ti..
Jedinstveni Veliki Smotani čovječe od snova...
Sva su slova ova za Tebe skupina sitnica, i iako si zaslužio mnogo, ja se uzdam u onu pjesmu život čine mali stvari sto sitnica.. pa da će sitnice odraditi svoje... Mada i u to sumnjam, jer teško da neko može prikazati vrijednost.. znaš kako se Dijamantima određuje cijena ? Kažu uglavnom odokativno... uzme G-din čo'jek s naočalama i gleda gleda...hmm...pa tu negdje izmedju pet i šest miliona ..funti... Eh da kojim slučajem postoji G-din čoj'ek koji može reći i Tvoju vrijednost, ja bih mu prvi otišao, i onda se cijelom svijetu hvalio kako skupog druga imam... Ne razmišljaj što Ti pišem, i što Te kobajage hvalim.. Čuo sam da je najveće bogatstvo u životu naći prijatelja, pa vidiš bolan da hoću da se obagatim, stoga me ništa ne pitaj...
Nego Druzhe... Izabrah ovaj citat jednog velikog takođe, kojeg si mi upravo Ti preporučio još prije cijelu godinu i 15-tak dana... sjećam se dobro jer sam taman hodao s Tobom po gradu i malo malo zastajkivao gledajući šta mi uz Tebe pristaje, šta Ti najbolje paše, da Te time obradujem za rodjendan. Nemoj mi zamjerit baš sam bio đubre, ali prilikom jednog zastajkivanja Ti mi reče da uzmem ovog velikog, i njegovo djelo..baš ovo, iz kojeg pronađoh riječi na oko jednostavne i klasične, a ustvari dovoljno jake da Te pokušam opisati...Naravno da neću uspjeti, ali važno je imati dobru namjeru... Jer posmatrajući Tvoje namjere, zapitam se, da li postoji riječ dobrile, koja ba opisala stanje kada bi svi bili kao Ti ?!?! Uh uh, ni svi rječnici svijeta mi ne bi pomogli da nadjem istu... Veličina Tvoja mjeri se svemirskim jedinicama mjere... Kad je čovjeku na dnu svakog dna, kad dole ne može ni pogledati, može se podići samo uz pomoć Tebe i vjere... KAd bi Ti otvorio Zoološki vrt životinje bi Ti došle same, jer kažu one imaju neki instinkt prema ljudima da jednostavno osjete...ili će Ti priće što Te vole, ili što su gladne.. Obzirom da Si Ti presladak dobile bi šećer, animale Ti mogu doći samo iz drugog razloga....
Nego brate...
Nisi ni sumnjao sinoć u 00:00 da ću Te iznenaditi, ali priznaj da nisi znao kako. Evo jutros mi prvo pade na pamet, da pokušamo ovako..pa kud puklo da puklo :)
Kratko ću, hoću fkt...
Obzirom da razumiješ moju bolest uzrokovanu pogonskim gorivima, adrenalinom, i količinom kilkometara koje predjem na sat, pokušaću da Ti na taj, nekako najslikovitiji i meni najbliži način objasnim Tvoje značenje meni...jer brate trenutno, mislim da od toga ništa ne poznajem bolje...dakle..
Trenutno ću da Te uporedim sa dizelom... koji doduše danas jako visoko kotira, iako si juče pojeftinio da Ti pravo kažem kučko jedna :) ... Nego... kako baš sa dizelom... Recimo ja volim naftu, pa jel od nje naprave benzein, dizel meni svejedno... Ja je fkt volim. Vole je brate i Iranci i Amerikanci... ma ustvari To Ti je jedina stvar ja mislim koju cijeli svijet voli...Eh sad Ti je već jasnije šta Ti hoću reći... Ima nafte evo kažu i u Bosni, al eto...ako imamo piramide, naći ćemo i naftu ba ;) do tada imamo dakle Tebe...eh sad.... Najveće blago na svijetu kažu imaju nasa braca Iranci, i Arabijci i ostala ekipa odozdo... Oni imaju izvore nafte... E Ti si meni brate toliko drag k'o da sam ja kakav noviji vagen , pa volim pravi čisti dizel, jer znaš i sam da ako mi podvale, odoh brate u helać. Takvi su novi motori dizeli... malo vode u nafti i crkne turbina , pardon crkne duša..srce jedva nastavi da radi... I šta da svom izvoru pogonskog duha poželim, osim da uvijek bude zdrav... eh to ću prvom prilikom od Boga da tražim da Te non stop prati jedna mobilna medicinska ekipa, naravno nevidljiva svima nama, i da si svjestan da Ti niko ništa ne može...samo tako možeš ići naprijed, a tamo gdje Ti ideš čovjek ne može da zaluta...To je i više od pravog puta i u to niko ne sumnja...Tamo je ta neka zemlja snova, tamo je ono čemu svi težimo...povedi još koga, pa da Vas giganata bude više... Ježim se i ja priznajem dok pišem ovo, jer se toliko bojim da Ti neću uspjeti reći sve, pa biram ovako bizaran ali slikovit način...jer iskreno Znam da od svih insana, Ti ni 1 sekunde nećeš biti zbunjen, razumijet ćeš me u potpunosti, i Bogu hvala na tom sto Ti je dao taj dar...da razumiješ mene... Hvala i Tebi... Ne daj da Te miješaju, jer će mi turbina, pardon duša će mi stradati... ne valja naše gorivo brate, Ti moraš biti ko ono Saudijske Arabije... jer kad bismo Tebe unovčili imali bismo u svakoj opštini i mi po jedan Dubai.... Stoga brate... Kakav si Takav si, izvoran, ne mijenjaj se duše Ti, budi mi orginal, da bih ja mogao da živim i dalje kako treba i valja, i kako Bog zapovijeda. A naravno da se ja pravim budala pa ovdje sebi umišljam da sam samo ja u pitanju, al vjeruj mi
...cijela nacija će jednom da Te sluša, i svakom ćeš biti izvorska duša ...!!!
Amin !
P.S. E ba, zaboravih, sretan Ti taj..rodjendan ba...Boga mi se ostarilo...jašta...

Always Yours.... Playboy TDI ;)

3 comments:

V I P kaže...

Sreca pa cestitah rodjendan ranije, jer nakon ovoga, kako da neko pozeli sretan rodjendan?;) Mumi, nauci ovo napamet, ovakve rijeci ne smiju pasti u zaborav..

Anonimno kaže...

Eh pa ja reko ti to meni da cestitas rodjendan..kad ono nista :( pokaja se sto otvorih ovo :P:P

Anonimno kaže...

Lijepo receno...Svaka cast! ;)

Objavi komentar