TuneList - Make your site Live

21. 10. 2007.

Zdravko Čolić-Chola --> ZETRA 20.10.2007


S
amo su jos poneki sretnici pet dana prije koncerta bili u situaciji da pronadju "zlatnu kartu" jer su sve bile rasprodane nakon samo tri dana. Cjelih 17400 karata !?!?! Tako sam i ja nasao svoju kartu, zahvaljujuci prijateljici ! Zdravko Čolić, Čola, medju udovicama najpozeljniji, medju djevojkama općenito, najdraža tema mahalanja, a najčešće i snova. Nije nešto pretjerano lijep. Dapače, ima bore, i izgledom bez ikakve informacije o njemu, mozda biste se i okrenuli od njega, da ga ne gledate. Medjutim, za njega je narod davno izmislio jednu rijec, i to vrlo kratku: Lafac ! Eh, pa ko ne zna znacenje, nek' fino na google ukuca:Zdravko Colic, i bujrum, i slika i tekstova, i foruma i svega. JA recimo svaki put iznova slusam njegove intervjue, gledam njegove poteze... Gdje god otišao, gdje god stao, uvijek je u Sarajevu ostao, i dan danas biste u masi mogli prepoznat, da je Chola Sarajlija. Ne volim mješat historiju i trenutni stav, nakon svega, sinoc sam prepoznao u Choli onog jednog malog Sarajliju iz Mahale. U vremenu kad su duge kose furali samo posebni momci, kad nije bio frajer ko nije zviznut znao, kada se sve desavalo sad, a za sutra... Za sutra je malo ko vodio računa. Bilo je to vrijeme velikih meraka, uz vrlo malo para, i jednostavno dokaz da za dobar provod ni novac ni vrijeme nisu bitni. Bitni su kaftori ili cinioci. Pomnozite pet pravih faktora, u pravo vrijeme i dobit cete formulu za fenomenalan dan,noc, jutro...ma za sve. Tako je Chola odrastao u drustvu u kojem Te svako cijenio po tome koliko si covjek, i koliko lijepo i simpaticno znas slagati, a da pritom nikog ne povrijedis. Proslo je desetine godina od tada, a Chola i dan danas= Sarajlija !
Mjesto desavanja: Zetra. Vrijeme: 21:00.  Naravno po starom dobrom obicaju novopecenih zvijezda, I Chola kasni, Dok u publici bruji, preko 20.000 hiljada razlicith glasova... Na jednom mjestu...  Chola Izlazi... Nastao je looom. Zene, djevojke, udovice, sretno udate, od uzbudjenja skacu vriste, gube razum...emocije vladaju Zetrom.. Naravno pa Chola je u pitanju, za mnoge i dan-danas zelja br.1 . I onako razmisljam iako daleko od bine, vidim ga, i kontam u cemu je tajna? Jednostavno, tajne nema. To je fenomen zvani Chola i to je tako. Njega je tesko zamijenit, a obzirom kakvi se klonovi danas radjaju, tesko da ce se "desiti" nekome "Izrod" dostojan da preuzme tron od Chole. Tesko je to. Pretesko. Danasnji ljudi nisu za toliki napor spremni. Pocinje pjesmom sa evrovizije daleke '73  GORI VATRA, uz specijalne efekte  živog plamena na bini... Strasno ! Pubilka, posebno starije generacije.... Urlici...Vriska...svi zajedno, niko nikog ne gleda,ne poznaje, svi se grle medjusobno, zajedno pjevaju, iako se ne znaju..Granice brzo padaju...Sve je nebitno..Chola je veceras u elementu...Muzika spaja nespojivo, pjevajuci niko nikog ne pita ko je sta je kako se zove odakle je....nikog na zanima proslost, svi pjevaju sa Velikim Cholom...On je veceras Tu....blizu njima svima sto ih 20.000 ima...i od tog sigurno vise od 60 % djevojaka..Chola faco, objasni mi tajnu živ bio. S dozom klošara, elegantnog gentleman-a,  zvijezde bez premca, samouvjereno drzi mikrofon, samouvjereno baca Zetru na koljena, i naporosto ga to zabavlja. On uziva u tom, vidi se to po tom kako mu se oči cakle, ko dječaku kad dobije autić u omotu od čokolade... CHola pravi urnebes... Pjesma za pjesmom, hit za hitom, merak za merakom...u svakoj pjesmi svako je nasao sebe, svoje mjesto, svako pjeva isto, al' na svoj nacin... Licno meni, svaku "zelju" koju sam imao ispunio je.. Samo tako, kako On zna. Mala pauza, raja nasmijana, pod dojmom od prethodnih pjesama, od spektakla otvaranja, od svega... Svako malo VIdim cudna nasmijana lica, s vremena na vrijeme ljudi klimaju glavama onako zamisljeni, oci izbuljene, klimaju kao znak odobravanja, i vjerovatno u sebi misle: fkt to je to, nema dalje, strasan je, Chola Kralj, Chola.... Ne znam, i nikad necu saznati, al i nije mi merak da saznam.Nisam nikog htio prekidati, jer za takav grijeh bi mi bilo strah i oprost trazit, Stoga reko neka ih nek svi uzivaju...Iako sam i sam povremeno uhvatio samog sebe, kao jednog od njih!
Koncert je isao svojim tokom, ljudi su isli daleko,daleko, neki davno jako davno, neki su opet skamenjeni stajali tu  i kao hipnotisani, gledali u instituciju, koja pored godina, plesom dovodi u iskusenje svaki saraf sto drzi grandioznu binu povezanu.Cvrsta vec odavno nije. Chola ide dalje, ne obazire se, pjeva... Zatim nestaje, masa poziva na bis, Chola pristaje, pa jos jednom...Pjeva moju najvecu "zelju" : "Kao moja mati.." s novog albuma, pjesma koja samo izazove jezu u tjelu svakog ko je slusa, i zatim brzo nestane, al oziljak svaki put ostaje kod svakog ko je jednom cuje.
I onda kraj. U elementu koji samo On zna i moze si priustit, moli publiku da zajedno odpjevaju za kraj pjesmu: Pjesmo moja.... Ne moram napominjati da je od 20.000 ljudi s njim pjevalo 20.001 ! Jel to zaista mogu samo face, ili svi oni koji imaju iza sebe preko 130 pjesama, preko hiljade zhena koje bi i danas srce dale za malo Cholinog zivota... Jel to zaista mogu samo FAce, ili svi oni koji gdje god dodju pokazu da su veliki, da to ne iskoristavaju, da ljude razumiju, al da se njima ne igraju bez velike potrebe, oni koji pjevaju ponasaju se i rade sve u jednom i to sve rade tako dobro...Jel to Samo Chovjek ili je to samo Chola...
Ako Bog da, kad dobijem djecu, necu im pricati da sam imao dugu kosu, niti da sam bio faca i mangup... Pricat cu im da sam bio samo mala faca i veliki sretnik, koji je imao kartu za Colu, i preko noci postao mnogo veca Faca : ".... I tako Ti je sine tata jednom bio na koncertu Zdravke Čolića.... Čole.... među ženama sine naravno...znaš tatu mislim onaj.....!

Ako se provod života doživi samo jednom, ja sam ga doživio.Zasad. "
http://www.zdravkocolic-cola.com

7 comments:

Anonimno kaže...

kako ovakav tekst da nema komentara..nisam procitala bolji osvrt na koncert :D
super si opisao...pozdrav :D
Amra

Anonimno kaže...

".... I tako Ti je sine tata jednom bio na koncertu Zdravke Čolića.... Čole.... među ženama sine naravno...znaš tatu mislim onaj.....! "
hahahhahha nevjerovatno :D

nego super napisano...svaka cast...samo nastavi ;)
a sto se koncerta tice..moram da kazem..ludo i nezaboravno..to se ne dogadja svaki dan :)
pozz...

Anonimno kaže...

"... I tako Ti je sine tata jednom bio na koncertu Zdravke Čolića.... Čole.... među ženama sine naravno...znaš tatu mislim onaj.....! "

eh o cu ja svom sinu govoriti zahvaljujuci amriich i azrich :P

moram pustiti kosu kao chola :D

extra blog ;)

Anonimno kaže...

ajjj tako mi je krivo sto nisam bila dio toga...
predobar blog,najezila sam se citajuci
svaka cast

Anonimno kaže...

Braco ja ako u kome vidim Colu onda je to u tebi;) Bez imalo pretjerivanja:) A clanak je onakav kakav si i ti...;)

Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Anonimno kaže...

Sa mnogobrojnih ispisanih biografija na internet stranicama, pronadjoh jedan bitan detalj iz zivota Zdravka Colica, obrazovanje: diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu...ali ipak odlucio se za svijet Muzike!
Ipak postao je Lafac!
Ipak svojim prisustvom spektaklu si "preko noci postao mnogo veca Faca",
ipak prica se dalje nastavlja...

Prosto se pitam je li ovo sve neka slucajnost ili jednostavno sudbina?! :)

Topy

Objavi komentar