TuneList - Make your site Live

21. 08. 2010.

Prašnjavi zastor se diže...


Esellamu alejkum i dobar dan,
Nije me bilo duže vremena, ali na svu sreću opet sam tu, spreman da izvršavam najuzvišeniji životni zadatak svih nas, a to je da Vam poklonim nešto.
Ovaj put će to biti dvije stvari. Ništa komplikovano i veliko, ali može zazvoniti zvona u vašim glavam koja se mogu daleko daleko čuti.
Sinoć sam poklonio svoju pažnju jednom filmu, i prvo što mi je jutros palo na um jeste da podijelim sa dragim ljudima činjenicu koju film svom svojom težinom i ljepotom pokušava iskazati. Priča mi se svela na samo jednu poentu: Glavne ulove u filmu, njih četvorica, kroz svu radnju filma, prošli su sve i svašta, preživjeli po tri života najmanje, međutim svi ostali, s kojima su radili, prevarili su ih barem po 3 puta. Tek na samom kraju shvataju da baš nikome, ali baš nikome, ne mogu vjerovati. Od narodnih heroja, do državnih izdajica, vojnih bjegunaca, od uplašenih ratnika do prefrganih hrabrih, nasmijanih genijalaca sa kubankom u ustima, četiri čovjeka na jedan teži način uče da nikome ne vjeruju. Prošli su sve, i nisu našli povjerenje. Nisu našli iskrenost. Neće ni naći. Ostaje mi misterija, kako su opstali međusobno, iako je bilo trenutaka kada bi najradije udarili jedan na drugog, ali čini mi se da tu ostaje životna činjenica da ljude ništa ne može povezati kao što nevolja može. Svejedno jel film, jel stvarnost, ta se činjenica sama od sebe stvori, poput dobrog duha, koji ne da na sebe.
Film je pun akcije, ali malo više razmišljanja daje vrlo lijep ukus cijeloj priči. "The A-team" se zove, ukoliko neko želi pogledati...
Druga činjenica koju želim da podijelim s Vama, jeste informacija da ćete u budućnosti moći sve češće posjetiti ovu malu sebičnu online biblioteku, jer počinje novi "serijal" epizoda, po uzoru na "Pardon, ponos".
Nisam od onih što vole da sude, ali subjektivno, ono što ćete moći čitati ovdje u skorijoj budućnosti, sigurno vas neće ostaviti hladnokrvne.
Najljepši pozdravi od mene za sad, prva epizoda stiže možda još danas.

0 comments:

Objavi komentar